baba candır çalan y...
 
Bildirimler
Hepsini sil

[Çözüldü] baba candır çalan yabancı şarkı  

   RSS

0

baba candırda çalıodu link atıcam

videonun sonunda çalıo son kısımlara doğru.

Link yanlış. 1 karakter eksik kopyalamışsınız.
Bir de, linki düzelttiğinizde dakika ve saniye verin ki hangi şarkı olduğu net anlaşılsın.

Link düzeltildi. İki tane ardarda eksi işaretini bizim sistem tek bir uzun çizgi olarak algılıyormuş. Onu öğrenmiş olduk. Linkten sonra paragraf yaparsanız sorun yok ama diğer türlü problem oluyor, en azından biz düzeltene kadar böyle :}

6 Cevap
0

X-Ray Dog - Velvet Pelvis

0

hocam link bu:

videonun 5.40 ında felan başlıyor.

Öncekiyle aynı zaten bu da. Siz bunu kopyalayıp yapıştırınca açabiliyor musunuz videoyu?

0

bu şekilde olduğundada açılmıyor mu

0

baba candır 17.bölüm ece haluk canım benim,tatlım,hayatım  youtube tagı bunlar + videonun kanalıda dizi perisi link cidden açılmıyor bnde anlamadım neden böyle olduğunu.

0

googleye bi yapıştırın direk giriş sayfasına yapıştırınca acılmıyor google yapıştırınca video çıkıyor.

0

yok mu bilen arkadaşlar şu 5.40 ta başlayan şarkıyı hadi lütfen :)

Paylaş: