Bi film vardı..
 
Bildirimler
Hepsini sil

Bi film vardı..  

   RSS

0
Başlığı açan

Filmde adamın çocuğu hasta ve parasi yok banka soymaya çalışıyo ama beceremiyo komedi sahnesi gibi oluyo hatta adam bankayi soymayi bi türlü beceremiyo bankadan eski bir mahkum yardim ediyo  bi o sahneyi hatirliyorum. Cocugu hasta olan adam zayif kumral gibi biseydi. Adam silah yerine cubuk gibi biseyle soygun yapmaya calisiyodu

talihsiz soygun die bir film var o olabilir mi ?

Maalesef değil film yeni değil ve teşekkür ederim :)

4 Cevap
0

Banka soygunu filmlerinin %80'ini izlemişimdir diye tahmin ederdim, bilemedim bunu.

Komedi, soygun filmleri diye şurada bi liste var, belki yardımı olur:

http://www.imdb.com/search/title?genres=comedy&keywords=robbery&sort=moviemeter&title_type=feature

Burda yok maalesef :(

0
Başlığı açan

Bir goz atayim arigatou

0
Başlığı açan

Kimse bilmiyor mu yau :(

0

Catch That Kid (2004)

http://www.imdb.com/title/tt0337917/

Konuyu yanlış hatırlama olasılığına karşın :} Babası hasta olan bi çocuğun banka soygunuymuş bu da.

Bu değil demekten utanır oldum hsjdksbs teşekkür ederim yine de :) (*-*)v

Paylaş: