Bir house müzik san...
 
Bildirimler
Hepsini sil

[Çözüldü] Bir house müzik sanatçısı

7 Gönderi
2 Üyeler
0 Likes
568 Görüntüleme
0
Başlığı açan

Merhaba yine ben :(( :))) burayı hunharca kullanan bi tek benim sanırım. :D ya bi adam vardı 2012 yılları arasında çıkmıştı yanlı hatirlamiyorsam eğer. Yüzü chris martin'e benziyo sesi tıpkı john martin gibi. Swedish house mafia- dont you worry child'ın çıktığı zamanlardı. Sesi aynı john martin gibi ama. Söylediği tarzda bu şarkı gibi  Bilen varmı?

admin admin 09/10/2016 1:03 pm

Tam sitenin sloganına uygun hissediyorum şu an. Bildim tanıdım sorduğun adamı ama dilimin ucunda. Daha öteye gitmiyo henüz

Nobita nobi Nobita nobi Başlığı açan 09/10/2016 1:10 pm

Aynen ya o yillar telefonumda bile vardı dinliyodum. Adamı biliyosun dimi tam tarife uygun :D

1 Cevap
0

Example? Bu değil mi?

I like the way you move diye anımsayabildim önce sözleri. Bodyrockers geldi aklıma, klibin havası falan benziyodu diye. Youtube'da bunu açınca kenarda önerilenlerde buldum :)

Nobita nobi Nobita nobi Başlığı açan 09/10/2016 1:18 pm

Bu siteye bayılıyorum yaaaa adamsınız cidden çok sağol. Bu anı çok seviyorum bulduğumuz ve cevabı bulunan sorular :))) nakarat aklimdaydi ama kelime yoktu. Cidden çok sağol

Nobita nobi Nobita nobi Başlığı açan 09/10/2016 1:20 pm

Elliot John Gleave miş adıda

admin admin 09/10/2016 1:28 pm

"the way you" kelimelerini hatırlayabildim ben. Oradan yürüdüm :)

Cevabınız

Adınız

Eposta adresiniz

Sorunuz *

 
Önizle 0 Revizyon Kaydedildi
Paylaş: