Gta vice citydki ra...
 
Bildirimler
Hepsini sil

[Çözüldü] Gta vice citydki radyo

   RSS

0
Başlığı açan

Hocam gta vice city oyunu vardıya tommy karakterini oynuyorduk, her neyse radyoda bi şarkı vardı onun ismini arıyorum hatta radyoda o şarkı bitince kız şöyle bi anons gibi bişi diyorda ( NEY NEV VAN TRİ DENEGOYSE MOV ÇEKE DENE GOOOUVV HİS MEŞİNG) ingilizcem biraz kıttır kusura bakmayın :D

5 Cevap
0
Başlığı açan

Şarkıyı buldum arkadaşlar Nena ‎- 99 Luftballons :)

0

K-Rose Radyo , Missippe Man

0
Başlığı açan

Hocam bu değil benim dediğim normal vice city sanandreas değil, ya şarkıda çok ufak bi cümle söyliyim bi kız söylüyordu HIS NANINANINIS FAYA LOUUU yani o faya mıydı foyamıydı bilmiyorum :D

0

http://gta.wikia.com/wiki/Radio_Stations_in_GTA_Vice_City

Burada şarkıların tam listesi var. Eğer hangi radyo kanalı olduğunu biliyorsan daha kolay.

0

self control mu ?

Yok kardeşim

Cevabınız

Adınız

Eposta adresiniz

Sorunuz *

 
Önizle 0 Revizyon Kaydedildi
Paylaş: